Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu:
- nauczysz się sprawnie wykorzystywać wiele funkcji arkusza kalkulacyjnego
- będziesz potrafił tworzyć wykresy dostosowane do konkretnych typów danych
- zwiększysz swoją efektywność w pracy z danymi
- sprawniej wykonasz zadania związane z obsługą arkuszy kalkulacyjnych
- bardziej efektywnie i szybciej wykonasz codzienną pracę
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi programu MS Excel w dowolnej wersji. Mnogość oferowanych funkcji i automatycznych wyliczeń, które są stosowane w MS Excel, m. in. w analizie danych, finansach, księgowości, pracach administracyjno- biurowych sprawia, że użytkownicy nie zawsze wykorzystują wszystkie możliwości programu.
Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz wiedzę i umiejętności dzięki którym będziesz potrafił wykonywać analizy oraz raporty niezbędne w codziennej pracy. Przekazana wiedza może zostać wykorzystana na każdym stanowisku.
Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnego wykładu połączonego z ćwiczeniami warsztatowymi wykonywanymi zdalnie.
Znajomość środowiska Windows oraz podstawowa znajomość programu Ms Excel.
Program szkolenia
- Obsługa komórek
- wprowadzanie i edycja różnych typów danych,
- serie danych,
- wypełnianie błyskawiczne,
- Formuły i funkcje
- typy adresowania,
- wykonywanie obliczeń za pomocą funkcji,
- przykłady funkcji tekstowych, logicznych i związanych z datami,
- omówienie błędów funkcji
- Formatowanie
- formaty wbudowane i niestandardowe,
- formatowanie warunkowe, malarz formatów,
- Zarządzanie danymi
- sortowanie i filtrowanie różnych typów danych,
- zapisywanie ustawień autofiltra
- Funkcje agregujące
- warunkowe podsumowywanie danych.
- Analiza danych
- zagnieżdżanie funkcji,
- powiązania z arkuszami i skoroszytami,
- Nazwy zdefiniowane
- nazwy w arkuszach i skoroszycie, usprawnienie pracy
- Tabela zamiast tabelki
- struktura z narzędziami do analizy i podsumowań,
- Tabele przestawne
- tworzenie tabel przestawnych
- sortowanie,filtrowanie
- analiza danych za pomocą tabel przestawnych,
- podsumowania, grupowanie, fragmentatory,
- Zabezpieczenie arkuszy i skoroszytu
- zarządzanie arkuszami w skoroszycie,
- ochrona skoroszytu, szyfrowanie.
- Tworzenie i edycja wykresów